2010. április 1., csütörtök

Tizenegy

AZ ALJÁN KÉPEKKEL :D



Egy évvel később...


Seth-el boldogan játszunk a LA Push-i tengerbe. Kagylókat szedek, míg ő próbál belerántani a vízbe. Az elmúlt egy órába többször is sikerült neki, így a falmer miniszoknyám tökéletesen átázott a fehér pólómmal együtt. Ez elég gáz volt, mert a pólóm a vízzel érintkezéskor átlátszó lett, és még néha-néha betoppant egy-egy farkas. Seth épp azt próbálta eljátszani hogy belefúl a vízbe, segítsek neki. Gyereklélek. Egy percet sem öregedtünk hála a Cullen vámpírok kilétének, és a farkasok nem öregednek ilyenkor.
gondolataimból Seth rázott ki hogy belehúzott a vízbe. A karjába kpott, és úgy álltunk ott. Vagyi ő állt én pedig a karjába feküdtem.
-Min gondolkoztál édesem?
-Semmin.-mondtam mosolyogva, és megcsókoltam.
-Jolvan, akkor gyere, mert mutatni akarok valamit.
Letett a vízbe, ami nekem derékig ért, és kifele húzott egészen a házukig. Mellesleg Leah-val egyre jobb a viszonyunk, mostmár beszélgetünk elég sokat.
Behúzott Seth a szobájába, és lültetett az ágyra. Kért egy pillanatot, majd felált, és Sue-khoz sietett.
-Hol van-hallottam meg édes türelmetlen hangját.
Majd csak azt hallottam hogy nyílik az ajtó.
Letérdelt elém, majd egy dobozkát tartott kezébe. Iszonyúan boldog voltam, hiszen akit szeretek az itt van előttem, és a kezemet kéri meg. Remélhetőleg.
-Leszel a feleségem?-előtte még makogott valamit az életéől meg ilyenek, de nem figyeltem rá. Hupsz.
-Igen-ugrodtam a nyakába boldogan.
sue és Leah bejöttek, asztán megöleltek engem, és üdbözöltek a családba.
Mrs. Clearwater.
Egy óra múlva elindultunk a Cullen házhoz, AHOL Alice már kint várt minket.
-Azt hittem hogy nem látod a farkasokat.-mondtam.
-Azokat nem is, de mivel minden elsötétült gondoltam jön egy-mosolyogott szélesen.-Na mond már!!
Beszéd helyett a kezemet nyújtottam, és rajta a csodaszép gyémántos gyűrűvel.
-Úristen nyögte ki Alice, amire az egész Cullen aggódva jött ki a kezemet megnézni hogy mi van vele.
-Ááááá-ugrodt nyakamba a kistörpe.
A lányok engem öleltek meg, és Alice rögtön az esküvővel kezdte, Rosalie a koszorúslánykodással, Esme hogy mennyire boldog, Bella pedig csak gratulált.
A fiúknál már kemény dió volt ez. Emmett pár perverz viccet tett a képbe, Carlisle lenyugtatta őt, és gratulált, Edward megjegyezte hogy mindenki boldog a gondolatok alapján, Jaspertől pedig nemtudom mit kellett volna várnom, de megölelt.
-Mikor lesz az esküvő?-kérdezte izgatottam Alice. -Mondjátok hogy most szerdán, mert addig Leah-val, Sueval, ROsalival meg a csajokkal elintézzük a dolgokat.-mondta a kis energiabomba.
Seth-el egymásra néztünk, és Seth meg is szólalt.
-Mi is szerdára gondoltunk.
Erre persze még jobbanm örült, és máris szervezgetni kezdett.
-SZŰK családi kör.-mondtam.
-NE legyen túl csicsás minden.-mondta Seth is.
-zt hiszem ezt nem tartja be. Csipke csipke hátán lesz.-nevettem.
Szemforgatással tovűábbmentünk. Nessie már kész 16 évesnek nézett ki, és Jacob ölébe ült. Bementünk, és Esme pont akkor tálalta a kaját, ami pörkölt volt krumplival. Leültünk, és négyen meg is ettük a kaját. Már elég későre ütött az óra, tehát menni kellett.
Seth már eléggé beköltözött hozzám, szinte minden ruhája nálam volt. Persze nekem se lehet beszélni mert nála is volt az én ruhám. Elmentünk zuhanyozni (együtt), és átöltöztünk, és lefeküdtünk az ágyra.
-Seth, mi lesz ha a Cullenék elköltöznek innen? Te nem leszel többet farkas, rendes emberi életet fogsz élni, amíg én maradok 18 éves.
-Megyünk velük.-mondta ásítással.
-Most komolyan beszélsz vagy csak azért mondod ezt mert álmos vagy és aludni karsz.
-Lala figyelj. -fordult felém- Velük fogunk menni, persze hogyha bele is egyeznek, utána pedig élni fogunk. Nem kell mindig e miatt aggódnod. Még van... 3 év hogy ezen rágódj. Most még szórakozz. Egyszer sem mentél el egy buliba sem. Miért?-kérdezte. Mintha nem tudná.
-Egy: Mert nincs a közelbe, Kettő: Mert te jobb vagy egy bulinál.
Magához húzott és elaludt. Nekem sem kellett több mentem utána.

Reggel keltegetésre ébredtem. Seth az-gondoltam.
-Mi van Seth?-kérdeztem tőle még mindig csukott szemmel.
-Nem Seth vagyok-mondta egy női hang.
Kipattantak a szemeim, és elsikítottam magam.
-Úr Isten Alice! Mivan?-néztem rá.
-Laila!-mocorgott Seth is. Szegénynek a mellkasán aludtam el, és majdnem megkarmoltam.
-Alice az-mondtam neki.
-Azért jöttem hogy ma kell elmenni esküvői ruhát nézni.-mondta halál nyugodtsággal.
-Oké máris készülődök.
Elmentem a fürdőbe felöltözni. Felvettem egy fekete falmert és egy fehér pólót, közbe pedig hallgattam hogy Seth és Alice mit beszélnek.
-Ittvagyok.-mondtam.
-Indulunk!-vigyorgott képembe.
Alice kocsiához mentünk, ahol már Sue Rosalie és Leah helyet foglalt. Mögötte volt a Volvo, amibe Bella Esme, Edward és Jasper ült.
Több boltot jártunk végig, de végül egy ruhánál döntöttem.
-Alice, szerintem ez tökéletes lesz-mondtam a rajtam lévő ruhára mutatva, hiszen nekem ez nagyon is tetszett.
-Oké. Akkor mehetünk is.
az egész egy tisztáson lesz megtartva, és szerdán még a nap is sütni fog. -vidult újra.
-Oké. -mondtam unottan.
-Ömm...-gondolkodott el.
-Leah! Te leszel a koszorúslány, én és Rose között. Emmett a pap, mint mindig, Carlisle... Nem! Jasper fog bevezetni, Edward a tanu... Jó jó, majd meg lesz osztva minden! -mondta, és kikergetett szinte mindenkit a boltból.
-Mehetünk!-mondta, és hazahajtottunk.

...


Felvettem a ruhát és megálltam a tisztás előtt. A szivem majd kiugrodt a helyéről, úgy dobogott. Nem féltem, inkább izgultam. Jasper mellettem ált, és pár nyugalomhullámot küldött felém.
-Köszönöm.-mondtam neki, de nem nagyon izgatott. Mingyárt összeházasodok akkor is.
-Figyelj tudom mit érzel. Amikor én házasodtam elősször, akkor az egész család annyira ideges volt miattam hogy...-megszólalt a zene, amit Nessie játszott.
-Gyere...-majd belékaroltam, és mentünk az egyenes ezüst szinű szőnyegen. Amikor megláttam Emmett előtt Seth-et, azt hittem ott ájulok el. ott állt öltönybe, és nézett mosolyogva. Biztatott hogy nyugodtan menyjek.
Majd mikor Jasper az ,,oltárhoz" vezetett biztatóan bólintott, és nyugalomhullámot küldött ismét majd leült Alice mellé, aki vigyorgott mint a vadalma.
-Kedves egybegyültek. Vámpírok és Farkasok. -mondta Emmett vigyorogva a pap szerepét játszva. -Most egy farkast, és egy boszit fogunk itt összeadni, remélem senkinek sincs ellenére. Akinek van közbedumálni valója tegye meg vagy kussoljon. Oké szal akkor... Akarod elvenni farkas koma Laila Longot?
-Igen-vigyorgott Seth.
-Te Laila. Össze akarsz házasodni Seth Clearwaterral? Szólhatsz még ha nem!-figyelmeztetett.
Levágtam neki egyet, amin a többiek kuncogtak, még a farkasok is, mert igen, ők is itt voltak.
-Igen.
-Akkor egy perverz csók Seth tesó, és mehetünk bulizni!!
Seth nem is törődött Emmett papi felállásával, felém fordult, átkarolta derekam, és megcsókolt.



LAILA HAJA:




LAILA RUHÁJA:




A GYŰRŰ:

1 megjegyzés:

  1. áhh ez nagyon klassz lett:)
    nagyon tetszett:)
    annyira jó, hogy összeházasodtak:)
    nagyon szép volt a haja és a ruhája is:)
    és a gyűrű is:)
    Alice pattogása és Emett hülyesége nélkül pedig nem is lehet esküvő:)
    nagyon tetszett:)
    várom a kövit:)

    VálaszTörlés