2010. április 14., szerda

Tizenhárom / b

A puskagolyó elkapta a karomat, amiből a vér ömleni kezdett.
-Mi a fene ez?-sikítottam a kezemet karomra szorítva, és a fájdalom miatt a könnyeim is kifolytak.
-Jönnek!-mondta halkan, nagyon mégesen.
-Kik?
-A haverjaid drágám! Így végzek veled minnél előbb!-mondta, és ismét felém tartotta a fegyver, de előtte megcsókolt.
Bumm. A golyó megint rossz helyre ment. Amikor imét kinyitottam a szemem, megláttam... Carlisle. Igen ő volt az. Az ablak betört, és egy fehér farkas ugrott be rajta Seth. Carlisle körül tűz gyűlt. Hogy lehet ilyen hogy őt is megöli? Gyorsan koncentrálni kezdtem hogy mevédjem őt, de a bűbáj amit Larry magára szórt erősnek bizonyult. Erősebb is volt nálam, de azért koncentráltam. Már szédültem is tőle, de tartottam magam. A tűz elaludt. Carlisle hálás pillantást lövelt felém, és Larry után ment, akinek a torkát már Seth marcangolta.
Éreztem hogy újra az erejét akarja bevetni, de nem engedtem neki. AMikor éreztem hogy gyengül, én még erősebben koncentráltam, és elájultam. Sose ájulok el, mi van velem?

Amikor felkeltem már a Cullen házba voltam, vlószínűleg Alice szobájában. Kinyitottam a szemem, és felültem. Ebben a pillanatban Carlisle doki jelent meg az ajtóban, és visszanyomott az ágyba.
-Pihenned kell ezt te is tudod.-mondta, mintha tudom kéne valamit.
-Miért?-kérdeztem, és Jasper robbant be az ajtón.
-Nem tudja. Mond el neki-mondta Jazz.
-Te terhes vagy. A szédülés is azért jött létre... ott...-mondta a doki, én meg kerekre nyílt szemmel néztem rá.
-Hogy??
-Hát gyermeket vársz Laila. -mondta nyugodságot lövelve felém Jasper.
-És... ezt...-nyeltem egyet-Ezt Seth tudja?
-Nem. Ő még nem érkezett meg, csak mielőtt megvizsgáltalak akkor volt itt. Elment, mert valamit meg kellett oldania.
-Mikor jön vissza?-tettem fel a következő kérdést.
-Most jön fel lépcsőn. Magatokra hagyunk-mondta, és az ajtó már nyílt is.
A két Cullenkiment az ajtón villámgyorsan, és Seth mellettem termett.
-Jól vagy? Minden rendben?-sózta rám kérdéseit.
-Én...-egyszerűen nem tudtam kinyögni hogy gyereket várok. -én...
-Laila!! Mi a baj??-aggódott.
-Carlisle most mondta hogy... megvizsgált és... én...-vettem egy mély lélegzetet és folytattam-én gyereket várok.
Seth felülmúlta a reakciót amire számítottam. Lefagyva állt, és 5 perc múlva amikor már a könnyeim is eleredtek hogy nem akar már e miatt, magához ölelt, és szenvedélyesen megcsókolt.
-De...
-Ez nagyszerű...-lelkendezett.-lány lesz vagy fiú? Ugye rendezünk be neki egy szobát, és mien ruhái legyenek. Hány hónapos vagy vagy... Egyáltalán megtatod?
Mosolyogva bólintottam egyet hogy nem utál emiatt. Hogy gondolhattam én erre??
-Annyira szeretlek!!-ennyire beleélni magát ebbe.
-Szerintem olyan egy hetes lehetek-pirultam el.
-Uhh... akkor még van idő.-szomorodott el. Elszomorodott??
-Na mindegy-folytatta-ha lány lesz, lehetne a neve... Sushie, ha meg fiú akkor pedig... ömm... Adam vagy Aaron-mosolygott.
-De beleéled magad.-mosolyogtam rá.
Mind a 9 hónapig, úgy fokok rád vigyázni, mintha egy nádszál lennél.-jelentette ki.

Ez tényleg így volt, 9 hónapon át. Még a járőrözésről is lemondott, hogy velem lehessen. Ez azért jól esett, de ennyire!?!?
Amikor már nagy pocakkal jártam és megtudtuk hogy lány lesz, Seth kapott az alkalmond, kijelentette hogy a neve susie lesz.
Már három napja a Cullen residenciába laktam, mert Carlisle szerint a szülés bármikor várható. Edward volt velem amikor nem volt jobb dolga, mert elméletileg ő már kétszer vizsgázott doktor szakból.
Épp feláltam az ágyból, amikor a magzatvíz elfolyt. Edward hívta Carlisle-t aki 25 másodpercen belül megérkezett és hárman maradtunk a szobába. A doki, Seth és én. Bazi nagy fájdalmak voltak. Amikor Carlisle kijelntette hogy látja a fejét, Seth annyira megörült, hogy rámnézett és megcsókolt, de a sikításommal abbamaradt.
-Sajnálom-kért bocsánatot.
-Gyerünk! Még egy, és a kezedben tarthatod a babát!-jelentette ki a doki.
2 perc múlva már tényleg a kezembe fogtam a csöpséget, és mindenki jött megcsodálni. Alice már a vásárlásnál tartott, de gyorsan leállítottam. A többiek csak bámulva nézték, míg ő az én karjaimban feküdt, és a szemeit le nem vette rólam.

tegnapra terveztem a részt, de nem volt jó a net. honap jön a 13. fejezeet utolsó rész vagyis a c...

2 megjegyzés:

  1. ezt nem hiszem el. :D
    eszméletlenül jó volt!
    még, még, még többet akarok.:D
    imádom!!!
    várom a kövi fejit.:D
    Dius xoxo

    VálaszTörlés
  2. ez nagyon jó lett
    nagyon tetszett
    tök jó, hogy gyerekük lett:)
    nagyon de nagyon klassz lett
    várom a kövi részt:)

    VálaszTörlés