2010. április 15., csütörtök

Tizenhárom / c

Itt is van. Remélem hogy nem nagyon szaladtam el az idővel...

Ő engem nézett, én őt néztem. Ahogy kinyújtotta kis kezeit és elmosolyodott, nekem is mosolyognom kellett.Megfogtam a kis kezeit, és gyengéden megszorítottam.
-add csak ide nekem is-jelentette utat törve magának Seth. Ismét mosolygásra késztetett a lelkesedése, és ahogy ölébe vette a csöpséget... Hát nemtudom. Az hogy aranyosak voltak együtt, egyáltalán nem túlzás. Nincs rá szó hogy milyenek voltak.
MAjd amikor már csak ketten maradtunk, megszólalt.
-Ugye tudod hogy még szobája sincS?-kérdezte-Aicce-nek sem volt eszébe ez hogy lehet?-fogta még minig a csöpséget.
-Nemtudom. Én asszem megfürdök.-mosolyogtam el halványan.
-Oké. Én majd elleszek vele.
-Azt már nem! Add ide, egész nap lehetsz vele-kapta ki kezéből Susie-t és leballagott vele. Hallottam hogy sokat nevet, és még Rosalinak is hallottam a vidám hangját.
-Gyere addig velem fürdeni...

2 évvel később:
Már nagyon belejöttünk ebbe az anyás-apásdiba, és nagyonjól megvotunk. Szinte mindig együtt voltunk, csak egy héten egy éjszakát töltöttünk külön amikor menni kellett Seth-nek járőrözni.
Megtudtuk hogy Susie félvérfarkas lett. néha átváltozott. Olyan volt mint egy kis farkas. Fehér volt mint az apja, és egy kis szőkés csíkkal a jobb oldalán. A szeme barna volt, és nagyon gyorsan tanult.
-Anyu apu hoj vany?-jött ki egyik éjjel a szobából amikor Seth járőrözni volt.
-Nincs itthon picim.-válaszltam neki és felkaptam.
-Hoj vany?
-Az erdőbe járőrözik hogy megvédjen téged.
-Attol jó.-mndta mosolyogva, bekapta hüvelykújját és a mellkasomhoz bjt, úgy aludt el.
Bevittem a szobába, lefektettem, és még 10 percet néztem hogy hogy alszik.
Bementem a szobámba, és ezzel egy időben kopogtak. Ki olyan hogy hajnalba idejön??
Lementem kinyitottam az ajtót, a látvány nagyon megdöbbentett.



A TIZENHARMADIK RÉSZNEK VÉGE :D

Most már rendesen jönnek egyesével a részek :D
Sok komit lécci. Puszi : Kis Csaj.

1 megjegyzés:

  1. király vagy.:D
    nagyon kiváncsi vagyok arra az emberre vagy vámpírra vagy boszira vagy alakváltóra, aki olyan későn betoppan.:D:D
    nagyon ügyi vagy.puszi: Dius

    VálaszTörlés