2010. április 10., szombat

Tizenkettő

Ide is kérnék nagyon szépen komikat :D

Miután menni készültünk, a csokrot hátradobtam, és na ki kapta el? Rosalie.
Gratuláltunk neki, majd Emmettre kacsintottam. Ő lesz a következő menyasszony. Elsétáltunk a Cullen házig, mert Leah kikötötte hogy ismer egy jó klubot, és oda el kell menni. Rosalie rámerőszakolt egy fekete térd feletti ruhát, ózsaszín cipővel, és ezüst gyűrű karkötő plusz nyaklánc kíséretében.
-Rose, ennyi szerintem elég lesz-nyögtem miután túl akart cicomázni.
-Dehát hah tetszeni akarsz Seth-nek, akkor ez kell.-maradt érve mellett. Én sem engedtem.
-Seth-nek így is tetszek ha nem vagyok kifestve.
Sóhajtott egyet, aztán otthagyott.
Felvettem a cipőt, és leballagtam a lépcsőn, ahol az egész ,,vendégség" volt. Jacob, Sam, Embry, Emily, Jared, Paul meg a többi farkas, és persze a Cullenék.
Seth nyakába ugrodtam, és megcsókoltam. Kézen fogtam majd a kocsiba ültünk. A vámpírok futva mentek, míg én és a farkasok kocsival téptük az utat.

Leah egy pirosra festett klubhoz vezetett. Úgy látom hogy ismerte a kidobót,, mert egy-két szexy szó és mosoly na meg mozdulat segítségével ott mentünk be. Befele a hatás kedvéért Rosalie rákacsintott, amitől majd elájult.
Leültünk egy boxhoz-tisztára mint a hírességek. Nagyon menő klub volt ez. Híres Dj, meg minden. Ittunk egy egy koktélt, amit Emmettbe bele tudtam önteni. Persze egy kortyot, de akkor is olyan fanyar pofát vágott mint még soha.
-Gyerünk táncolni!-ordítottam Seth fülébe.
Felálltunk, és e parkett közepére mentünk. Úgy roptuk. Lehet hogy túl sokat ittam, mert már nem nagyon tudom mit is csináltam.
Majd ittam még egyet kettőt, és minden kiesett.

Reggel az ágyamban teláltam magam. A hirtelen fény nagyon irritálta a szemem, úgyhogy rögtön vissza is csuktam. Fájt a fejem. A piros fekete hálóingemben voltam. Biztos hogy nem álmodtam ezt az egészet. Az első amiből tudom, hogy iszonyatosan fáj a fejem.
-Jól kiütötted magad szivem.-mondta Seth a hátam mögött.
-Baromira fáj a fejem. Nincs valami?
-Tessék-nyújtott át egy tablettát-Alice figyelmeztetett.
-Köszönöm. -motyogtam. Még mindig nem voltam teljesen magamnál.
-gyere fürödj le, attól legalább egy kicsit felébredsz!
Az ölébe kapott és a kád felé vonszolt. A víz már eg volt engedve, és benne ültem. Vagy csak elaludtam közbe!?
Seth szépen megfürdetett. Egyszerűen nem bírtam nyitva tartani a szemem, úgyhogy inkább becsuktam.
-Lala szivem. Dél is elmúlt lécci ne aludj, mert... mert ne...
-Deeeee-nyafogtam álmosan.
Majd elsötétült minden.

-Valószínű hogy tegnap valaki drogot csenpészett az italába. sokfajta lehet amelyik álmosságot és fájdalmakat idéz elő, de nem hoszem hogy a fejfájás attól van. Igyon sok folyadékot ami természetes. Attól jobban kiürül a szervezetéből.-hallottam meg Carlisle (??) hangját.
-Oké. Köszönöm Doki-mondta Seth.
-Áhh nem vagyokén ilyen beteg-ültem fel azágyon, de nem bírtam valóban sokáig mert visszadűltem.

-Kelj fel, és igyál narancslevet-keltett fel Seth.
-Oké.-majd itatnni kezdett mint a kisgyereket. Hol a cumisüveg?


Két nappal később már semmi bajom nem volt. Valószínűleg (Carlisle szerint) a klubban bedrogoztak.
Ezen a reggelen holtkómásan keltem fel. Hogy lehet hogy nyáron is ilyen hideg van? Bementem a fürdőbe, elrendeztem reggeli tehendőimet, és felöltöztem. Megcsináltam Seth-nek és magamnak is a reggelit, de mivel nem kelt fel, én mentem felkelteni. Mégse jó hidegen a rántotta. Felsétáltam a szobánkba, és óvatosan megráztam Seth-et.
-Hey hétalvó!-pisziltam meg-Gyere reggelizni!-mosolyogtam közbe.
Nem kelt fel.
-Seth!!
Még mindig semmi. Már készültem ki hideg vízért, de hirtelen maga alá rántott.
-Hova-hova?-mosolygott.
-hideg vízért-nevettem. Ő furcsán nézett rám ezért hozzátettem:-Nem keltél fel, gondoltam hozok valamit amitől felkelsz-nevettem el magam.
-De vicces valaki. Na gyerünk enni, mert egy óra múlva sajnos járőrözni kell menni.-sóhajtott.
-Miért szoktatok járőrözni minden nap?-tettem fel kérdésemet lent.
-Mert ha új ember, vámpír vagy vérfarkas vagy esetleg boszi jön a környékre akkor tudjuk.
-Aham...

-Ha visszajössz nembiztos hogy it leszek, mert meglátogatom Alice-t.
-Oké szivem. -mondta mgcsókolt és beszaladt az erdőbe.
Visszamentem a házba, takarítottam egy kicsit, és a kocsimba ülve elhajtottam a Cullen villáig.
-Szia Laila! Mizujság? -jött rögtön Alice.
-Semmi, gondoltam átjövök látogatóba.-mosolyogtam rá.
-Figyelj, volt egy látomásom, és gondoltam neked is tudni kellene erről.
-Mi volt benne?-tényleg kíváncsi voltam.
-Két hét múlva lesz valami temetés. Ahol mindenki ott lesz. A... a farkasok is, de Seth nem. Tudom hogy nem látom meg minden, de nehéz elmagyarázni.
-Oké. De Seth-nek nem eshet semmi baja. Ugye?
-Elvileg.
Bejjebb mentem.
-Sziasztok!-láttam meg Emmettet, Esmet, Bellát és Edward-ot.
-Szia.
-Anya! Anya!-jött le Nessie-Laila!!!!-futott hozzám.
-Szia kiscsaj!-nevettem.

Egész nap nagyon jól szórakoztam a Cullen családba. Már fél hét volt, amikor úgy döntöttem ideje lenne hazamenni. Seth már biztos otthon van. Elköszöntem a Cullenéktól, és beültem az autóba. Egész úton olyan érzésem volt mintha figyelnének. Már a visszaillantót is az erdőre irányítottam, de sose láttam semmit. Hazaértem, az ajtó nyitva volt résnyire, és a villany is égett.
-Seth szivem!?-kiabáltam.
-Itt vagyok a konyhába.
Bementem a konyhába, de amint meglátott felhagyott a teendőivel, és nekem esett. Egészen a szobámig hátráltunk, ott lefeküdtünk az ágyra.
Apránként mind a ketten megszabadultunk a ruháktól. Ekkor még észre sem vettem hogy milyen hibát követünk el...
*
2 nap múlva:
Reggel az órám csörgésére keltem fel. Minek kell mindig ilyenkor felkelni?
-Seth... hova mész ma?-kérdeztem álmosan, magam mellett keresve Seth-et.
-Át kell menni Jacobékhoz, mert Sam valami megbeszélést akar tartani vagy mi...-nyögte ő is álmosan.
Majd motoszkálást hallottam, és ajtócsapódásokat.
Tudtam hogy a tegnapi veszekedésünk nem tett jót, de akkor is.
-Hol voltál?-kérdeztem az ágyon ülve. Már itthon kellett volna lennie.
-Csak Sam-nél.-válaszolta válrándítva.
-Már nagyon aggódtam. Azt hittem hogy...-na mit? Hogy csajjal volt. De még még mindig azt hiszem.
-Hogy valamelyik lánnyal voltam mi?-kérdezte még mindig közömbösen.
-Igen. Már két órája itt kuporgok, míg te sehol nem vagy!-álltam fel.
-Ugye most csak viccelsz?
-Nem! Tudtam hogy jobb kell.-suttogtam már magamnak az utolsó mondatot.
-Így gondolod?-kiabált. Sose kiabált még velem ilyen semmiségért.
-Seth... Mi történt veled?-kérdeztem suttogva meglátva a halántékán lévő sebet.
-Semmi. Csak vámpírvadászaton voltam, és képzeld: Nőt üldöztem!
-Nem esett bajod?-kérdeztem halkan. Megbántam hogy így beszéltem vele.
-Most már érdekel??
-Bocsáss meg, de én...-sírva futottam be a szobámba.
-Elmentem szivem.-jött be, puszit nyomva a homlokomra.
-Szia!-kiáltottam utána.

Egész nap otthon ültem. Dél körül Seth is megérkezett.
-Ugye nam harakszol a tegnapi viselkedésemért?-kérdeztem tőle csendben.
-Nem. Kicsit ki voltam én is bukva.-mosolyodott el édesen.
-Ugye több ilyen nem lesz?-kérdeztem bátortalanul, és átöleltem a derekát.
-Nem... Sose lesz ilyen.-motyogta hajamba, és megpuszilta fejem tetejét.
-Mit csináltatok?-váltottam témát.
-A vámpyrnő elkapásáról bezséltünk. Egy ,,akciót" tervezünk. Az erdőben fogunk rátámadni, mikor nem számít rá. Hamarosan lesz egy új farkasunk-fintorgott egyet.
-Miért? Nem akarod hogy legyen?-vigyorogtam rá.
-Az lehet, de nem jót választott magának a sors.
-MIért ki az?-érdeklődtem.
-David Hanry. Most kölözött vissza az őstanyájára az apja vagy a nagyapja kérésére.-vágott egy fejet.
-Jajj emiatt ne légy ilyen! Gyere. Csináltam kaját.
-Ugye tudod hogy szeretlek?-nezett szemeimbe, és megcsókolt.
-Na gyere mertt kihül a palacsinta.-húztam magam után.
Leült, és néztem hogy hogy eszik. Fogalmam sincs hogy hogy tudtam nézni hogy egy férfi hogy eszik.
-És mikor is változik farkassá az a pasi?-kérdeztem unottan miután megette az ételét.
-Hát ezen a héten várható Sam szerint, de Jacob szerint hamarosan. Én Jake-nek hiszek. Az ő jóslatai jobban be szoktak válni.-ült a kanapéra magával húzva engem is.
Beültetett az ölébe, és a nyakamat kezdte el csókokkal behinteni. Szembefordultam vele, és a száját ostromoltam. Két perc után már eldűltünk a kanapén, és édes csókokkal csókoltuk egymást. Ezt a csangő zavarta meg, de az illető nem várt sokat, beengette magát.
-Hát te?-tettem fel a váratlan vendégnek a kérdést.
-Na mi az? így kell fogadni a vendégeket?-kérdezte vissza.

1 megjegyzés:

  1. ez nagyon jó lett
    remélem Sethnek nem lesz semmi baja
    nagyon jó lett
    kíváncsi vagyok, hogy ki jött:)
    nagyon tetszett
    várom a kövi részt:)

    VálaszTörlés