2010. március 27., szombat

Három

-Szia-motyogtam.
-SZia-küldött egy félmosolyt.-Nem jössz el sétálni? Vagy neked még suli van?-kérdezte a suli felé mutatva.
Erre meg nekem eszembe jutott hogy lenne még 2 órám, és az egyikről biztosn elkéstem.
-Úristen! Húzzunk el innen gyorsan!-indultam el magam után rángatva szegényt.
-Nah most mi van?-kérdezte tágra nyílt szemekkel amikor már kiértünk az iskola látóteréből.
-Hát lenne még két órám, de ha már itt vagy, ellógom-vigyorogtam rá.
-Akkor gyere-húzott visszafele.
-Én inkább arra nem mennék.
-Jah! -gondolkodott- Akkor mindjárt itt vagyok!-ezzel eltűnt.
Kis idő múlva egy fekete motor jött mellettem, és lefékezett. Felemelte a sisakját, és megláttam Seth-et. Felültem mögé, és egyenesen, nemtudom hova vitt...
Élveztem hogy a szél belekapott a hajamba, de legfőképpen azt, hogy az a pasi mögött ülhettem, aki BELÉM vésődött. Ez a tudat mindig örömmel töltött el, de mivan ha ez csak egy tévedés??
Nem. Az nem lehet.
Becsuktam a szememet, és a hátának dűtöttem a fejem. A motor hirtelen megállt és a teste megfeszült.
-Mi történt?-kérdeztem rémülten.
-Vámpír.-mondta. Ettől már a hideg futkosott a hátamon. Mi van hja Derek az? DE honnan tudná hogy mi pont ide fogunk jönni? Leszálltam a motorról, és egy varázsigét kezdtem el mondani, ami megvég egy órán keresztül mindenféle támadástól.
-Rodee la cáscara,
Quítese a mí el alma,
Deje a la abeja de los dos hombres ser unida,
¡Proteja mí, y nosotros!

Rodee la cáscara,
Quítese a mí el alma,
Deje a la abeja de los dos hombres ser unida,
¡Proteja mí, y nosotros!

Rodee la cáscara,
Quítese a mí el alma,
Deje a la abeja de los dos hombres ser unida,
¡Proteja mí, y nosotros!

Fehér és kék ködöt lehetett látni körülöttem, ami hirtelen kicsap, és újra arégi lesz minden. Egy órán át biztonságba vagyok mindenféle lénytől. Vagyis csak elméletileg, mert a szagomat nem érzik a vámpírok amit követni tudnának, meg ilyenek. Amint láttam Seth kérdőn néz rám, mire én csak megrázom a fejem.
-Nem mehetnénk?
-De. De ugye elmondod?
-Igen. Csak menyjünk innen.
Visszaültönk a motorra,és egy házikóig mentünk. Bevezetett a házba, és helyel kínált.
-Gondolom már a többiek elmesélték a boszis dolgot-bólintott-Szóval ez egy varázsige volt, hogy egy órán át megvédjen, és a vámpírok ne érezzék a szagomat. Ezzel meg tudok menekülni akárki elől. Szóval mondhatom ezt úgyis, hogy egy burok van körülöttem. De ha véletlenül megtalálna akárki, akkor ugyanúgy megölhet.
-DE ki elől csináltál ilyet? Hiszen vámpír meg...-de közbevágtam.
-Tudod olyan... 20 évvel ezelőtt volt egy vámpír, aki egy lányt megtámadott, és meg akart ölni, de én megmentettem az életét. Erre rájött ez a Derek nevű vámpír, és meg akar ölni. Azóta van ilyen vámpírfóbiám. DE valamiért a Cullenekbe megbízom.
-DE ha vámpírok elől menekültök akkor miért pont egy esős helyet választottatok, ahol a nap nem süt, plusz még a vámpírok jobban érzik magukat mert a nap...
-Mert azért gondolom a vámpír azt hiszi hogy napos helyre megyünk, hogy oda úgyis csak este mehet ha nem akar lebukni. ki gondolná hogy neki segítenénk ha nem ott keresne?
-Cseles.-gondolkodott el.
Ahogy gondolkodott meg is szólalt.
-VÁrj! Aztr mondtad hogy 20 évvel ezelőtt. Akkor te hány éves vagy?
-Hát valójában 42. De 17-húztam ki magam büszkén-Amíg élek ennyi leszek. Mint a vámpír. Vagy a vérfarkas, az sem öregszik...
-HÁt nem.-várt egy kicsit, majd újra belekezdett.-Figyelj... én szeretnék beszélni vele valamiről...
-Mond-mondtam csendesen.
-Tudod van az a bevésődés dolog. -vakarta meg a fejét aranyosan.
-Hallottam róla-adtam az ártatlant
-Oké.-ebben anyiban maradt.
Kicsit kínos csend telepedett le, mire én kihúztam őt a bajból.
-FIgyel. oké, bevallom már Bella és Alice mindent egytől egyig elmondott. Annyira kínos volt először, mert igen, én... mintha éreznék is valmit, és féltem. Egyszerűen félem attól hogyha én elmondok neked mindent, kiterítem a szívemet, te egyszerűen elmondod hogy már be vagy vésődve! És féltem attól is, mert a csajok az mondták hogy belém vésődtél be, és ha én felkínálok neked mindent, akkor a vége meg már tök ciki lesz! Volt egy barátnőm... még Washingtonba, és egy fiúnak mindent elmondott. Ő persze mást szeretett, és féltem hogy én is így járok! Hogyha elmondok mindent, mint már megtettem, te egyszerűen csak bejelented hogy ,,már bevésődtem valakibe" érted?-most végeztem a beszámolómmal.
-Már bevésődtem valakibe.-mondta.
-Igen. Pontosan így...
-Nem Laila! Én már bevésődtem-mosolyodott el.


A varázsige magyarul: (spanyolul mondta Laila!) { www.webforditas.hu }
Vegyél körbe burok,
Szállj le hozzám lélek,
Egyesüljön a két ember méhe,
Védj meg engem, és minket!

Vegyél körbe burok,
Szállj le hozzám lélek,
Egyesüljön a két ember méhe,
Védj meg engem, és minket!

Vegyél körbe burok,
Szállj le hozzám lélek,
Egyesüljön a két ember méhe,
Védj meg engem, és minket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése