2010. március 27., szombat

Kettő

Azt hiszem hogy ő is engem nézett. Vagy csak én beszélem be magamnak? Amikor egymás mellé értünk azt hittem hogy ott esek össze. Bella ragadott ki álmaimból, hogy megfogta a kezem, és húzni kezdett maga után.
-Nah!? Tetszik neked igaz?-kérdezte.
Én még minidg Ő utána néztem.
-Hogy?
-Tetszik neked.-jelentette ki.
-Ki mondta? Csak... őö... Jól néz ki na.-nem tudom hogy mi van velem. Talán létezik szerelem első látásra?
Bella beindította a kocsit, és elindult.
...
Kijelentem hogy létezik szerelem első látásra. Már ezeken a dolgokon gondolkodtam, amikor még a fiú nevét sem tudom.
-Ömm... Bella!?
-Igen?
-A srácot aki velünk szembe jött azt hogy hívják?-éreztem hogy elpirulok.
-Na látod hogy tetszik?
-Csak azt mondtam hogy jól néz ki!-tartottam az állást.
-Seth Cleawater.
Áhh. Seth Cleawater. Cuki név. Illik is hozzá. Azok a csokibarna szemek!! Elolvadok tőle-baharaptam alsó ajkam, és kiszálltam a kocsiból.
-Holnap talizunk suliba!-kiálltottam utána.
Ő csak mosolygott egyet.
Besétálltam a házba, és nagyi helyett csak egy levelet találtam az asztalon.
,,Elmentem a boltba"-szöveggel.
Bementem a konyhába valami kaja után kutatva, de csak rizzsel és hússal tértem vissza. Leültem az asztalhoz, lassan megfalatoztam, és felmentem a szobámba, Seth-ről álmodozni.
A nagy álmodozás közben az álom látogatott meg, és megával vitt.

Kutyavonyításra ébredtem fel. Már estefelé volt, amikor az órámra néztem 4:36 volt. Az ablakhoz sétáltam, és kinéztem rajta. Egy kuty beszaladt az erdőbe. Szaladjon is, oszt egye meg egy medve minthogy engem itt riogasson fel álmomból. Még mindig a tegnapi ruha volt rajtam amibe elaludtam.
Halkan kiosontam, hogy nagyit fel ne keltsem, és a fürdőbe lopóztam. Beálltam a zuhany alá, és letusoltam gyorsan. Magamra tekertem a törölközőt, és felvettem a pizsimet, ami egy piros testre feszülős topból és egy lila fehér kockás hosszú nadrágból állt. Bementem a szobámba, és lefeküdtem az ágyra, amiben pillanatokon belül elaludtam.
Reggel az ébresztőórámra keltem fel. Kiugrodtam az ágyból, és készültem is a suliba. Nem kellett sok mindent csinálnom csak koncentrálni, és máris a legújjab divat szerinti ruha volt rajtam. Egy csőfarmer és egy fehér kicsit hosszított I Love Music feliratú póló volt.
Amikor a lépcsőn már lementem nagyi a szokásához híven a reggelit csinálta.
-Szép jó reggelt-mosolyogtam. Valami miatt boldog voltam.
-De vidámak vagyunk ma. Na edd meg a reggelit,és siess a suliba mert még elkésel.
A reggeli is pillanatok alatt elfogyott, és már a kocsimban ültem. Valamit elfelejtettem. Ilyen érzésem még egyszer sem volt nekem, de biztos voltam benne hogy valami nincs nálam. Na mivan!? A boszi memóriám csődöt mond?
Leparkoltam a parkolóba, és megláttam Bellát, ahogy épp nekem integet hogy menjek oda hozzá. Bevágtam a kocsi ajtaját, és elindultam a vámpírok (és egy ember) felé.
-Szasztok-köszöntem.
-Szia.-kórus.
Bementünk a suli folyosójára.
-Beszélhetnénk majd óra után?-kérdezte Bella Alic-szel az oldalán.
-Persze!-vágtam rá rögtön.
Bementem a terembe, ami Edward-al volt közös. Gondolatolvasós barátom most sem hagyott nyugton gondolkodni, minden egyes gondolatomra felelt. AMikor épp azon járt az eszem hogy mit hagytam otthon, arra csak azt felelte hogy nem biztos hogy otthon hagytam.
Annyira jó hogy így beszél! Hol máshol hagyhattam volna? Egyedül még La Push-ban jártam. Ohh Seth-inah jó. Most meg ő jutott eszembe.
-Nem is olyan jó pasi!-szólta meg
-Törődj már a saját gondolatoddal, ne mindig az enyémmel! Nem hiszed el hogy ez mennyire idegesítő!!-sziszegtem a fogaim között.
-Oké!-mint aki beijedt.
-Nem ijedtem be.-erre egy szúrós pillantást kapott őlem-Felfogtam-mosolygott.
Az óra további részében hagyott gondolkodni. Vagy legalábbis nem szólt közbe csak egyszer.
A csengőszóra pattantam fel, és viharoztam ki a teremből.
-Sziaszok. Na mi az a fontos dolog?-kérdeztem Bellára és ALice-re nézve felváltva.
Kivezettek a suliból, és az suli mögé vittek.
-Figyelj. Ezt tudnod kell, mert Seth is megkért rá hogy mondjuk meg. Szóval... hát te bevésődtél Seth-be. Ugye tudod mit jelent?
Erre nem feleltem. Bevésődtem beléé!! Úristen. Lefagyva álltam, és belül már sikítottam is.
-Szóval az azt jelenti hogy te meg...
-TUdom mit jelent ALice! Jajj imádlak titeket!!!
-Mahadra hagyjunk?-kérdezte Bella
-Igen.-mosolyogtam rájuk kedvesen
Ők elmentek, én pedig ott maradtam, és leültem a fal melletti kispadra. Hátrahajtottam a fejem, és gondolkodni kezdtem. Mivan ha nem is igaz, és Seth nem... vésődött belém? Addig is összebarátkozok vele, és majd ő megteszi az első lépést. Vajon tényleg belém vésődött be? Hiszen az nem lehet. Még nagyi is azt mondta hogy boszorkányok nem vésődnek be farkasokba. Ezt akkor mondta el mikor kifaggattam. Olyan 23 évvel ezelőtt. Senki sem tudja, de én már 42 éves vagyok. Igen 1 hét múlva leszek 43. A nagyi pedig már 121. Nem is tudom mi lenne nélküle velem, hiszen én 17 éves korig fejődtem csak ki. Ez olyan mint a vámpírság. Kell egy méreg és vámpír leszel, nem öregszel. Csak itt gének kérdése.
Jajj anya. Hiányzol.
Az autók és motorok jártak az úton néha néha.
-Napozol?-kérdezte egy hang, ami nagyon ismerős volt, de nem tudtam honnan, de hallottam hogy mosolyog.
-Nincs nap!-mondtam, és kinyotottam a szemem. Azt hittem hátast dobok, mert hogy Ő előttem áll! A szívem duplán megdobbant, és csak néztem Seth szemeibe.

1 megjegyzés:

  1. megint az első vok. :D
    nagyon jóóóóóó.
    annyira jól írsz. ezt + kéne írnod könyvben.

    VálaszTörlés